بیوگرافی

بیوگرافی نگین فضلی + بهترین کلیپ ها و حواشی او در ترکیه

نگین فضلی یکی از سلبریتی های اینستاگرام است که در ۱۹ خرداد سال ۱۳۷۸ در ایران متولد شده است. مدتی به ترکیه مهاجرت کرده بود؛ اما در مرداد سال ۱۴۰۰ به ایران بازگشت و با یک استوری خبر بازگشت خود را اعلام کرد. او با انتشار کلیپ و دابسمش در اینستاگرام شهرت یافت و علاوه بر ساخت کلیپ و ویدیو در حوزه مدلینگ هم نیز فعالیت دارد.

نگین فضلی کیست؟

نگین فضلی از بلاگرهای ایرانی است که حدود ۲ میلیون نفر دنبال کننده و فالوور دارد و در ۱۹ خرداد سال ۱۳۷۸ متولد شده است و چند سالی است که به علت ساخت و به اشتراک گذاشتن کلیپ و ویدیوهای بامزه و خنده دار و چهره ی زیبایی که دارد در اینستاگرام معروف شده است. علاوه بر بلاگری در حرفه مدلینیگ هم نیز فعالیت دارد. نگین مدت ها پیش به ترکیه مهاجرت کرده بود و طبق گفته خودش به خاطر خانواده اش در مرداد سال ۱۴۰۰ به ایران بازگشت و با انتشار یک استوری خبر بازگشت خود را به ایران اعلام کرد.

هم اکنون در کنار خانواده خود زندگی می کند و مجرد است و خبری از ازدواج خود منتشر نکرده است. در زمینه ورزش، به شنا و دو میدانی علاقه دارد و عاشق فیلم و سریال است. چشمان درشت و زیبایی دارد و دارای یک برادر می باشد. گاهی در ویدیو و کلیپ های او خانواده اش هم حضور دارند اما در بیشتر کلیپ ها و پست های خود تنها یا با دوستان خود است و یا به همراه دیگر بلاگر های معروف می باشد. نگین علاوه بر شبکه اجتماعی اینستاگرام، در یوتیوب هم فعالیت دارد و حدود ۳۸ هزار نفر دنبال کننده دارد اما بیشترین فعالیت خود را در اینستاگرام دارد.

قد و وزن این بلاگر چقدر است؟

نگین حدود ۱۶۰ سانتی متر قد و حدود ۶۴ کیلو گرم وزن دارد.البته به تازگی به نظر می رسد که او وزن خود را به ۵۵ کیلوگرم کاهش داده است.

ری اکشن ها به رپ خواندن نگین فضلی

گفتنی است پس از این که نگین فضلی اولین آهنگ خود را که به صورت رپ خوانده است منتشر کرد. این آهنگ با حواشی بسیار زیادی رو به رو شد و ری اکشن‌ های زیادی را در برداشت. جالب است بدانید که اکثر ری اکشن‌ ها و واکنش‌ ها نسبت به این آهنگ منفی بوده است و این آهنگ با انتقادهای زیادی رو به رو شده است. هم چنین ناگفته نماند که خیلی از افراد به تمسخر رپ خواندن نگین پرداختند و حتی کلیپ‌ های طنز متعددی در این زمینه ساخته و در فضای مجازی منتشر شده است.

عکس های جدید نگین فضلی را از کجا ببینیم؟

افراد معروف و مشهور طرفداران و علاقه مندانی دارند که تمایل دارند عکس های افراد محبوب خود را تماشا کنند. نگین فضلی چهره معروف اینستاگرامی هم به دلیل شهرت در اینستاگرام، طرفداران و علاقه مندان بسیاری دارد که به دنبال شناخت و کسب اطلاعات از او می باشند. برای دیدن عکس های نگین چندین راه وجود دارد که گوگل آسان ترین و راحت ترین راه است. علاوه بر عکس، فعالیت ها و حواشی افراد را هم به اشتراک می گذارد و به راحتی می توان به عکس های جدید این چهره معروف دست یافت.

با جستجو نام این فرد در قسمت سرچ گوگل می توان مجموعه مختلفی از عکس های او را مشاهده کرد یا مراجعه به اینستاگرام که بیشترین فعالیت را در این شبکه اجتماعی دارد یا با ورود به تویتر می توان عکس های او را تماشا کرد. افراد سرشناس و مطرح در اینستاگرام و حرفه مدلینگ گاها عمل های جراحی زیبایی انجام می دهند که نگین هم از این قضیه مستثنی نیست. به کسی که تولید محتوا و ویدیو می کند و به اشتراک می گذارد بلاگر می گویند که در این حرفه رقابت سخت است و افراد باید توانایی جذب دنبال کننده با تولید ویدیو و کلیپ را داشته باشند. افرادی که وارد این حرفه می شوند ممکن است برای جذب فالوور دست به عمل های زیبایی بزنند.

کلاب هاوس این بلاگر فعال است؟

کلاب هاوس هم یک شبکه اجتماعی است که در آن به گفتگو صوتی می پردازند، که در حال حاضر نگین فضلی در این شبکه اجتماعی هیچ فعالیتی ندارد.

آدرس پیج اینستاگرام نگین فضلی چیست؟

اینستاگرام محبوب ترین و جذاب ترین شبکه اجتماعی در میان مردم است که در آن عکس و فیلم های خود را به اشتراک می گذارند. نگین فضلی بلاگر معروف ایرانی با انتشار ویدیو و کلیپ های خنده دار و بامزه در این شبکه اجتماعی شهرت یافت. آدرس پیج رسمی او neginfazli1 می باشد و حدود ۲ میلیون دنبال کننده یا فالوور دارد.

آدرس پیج دوم او ۱neginfazli است و آدرس پیج تبلیغات او neginfazli_ads می باشد. نگین چهره زیبا و جذابی دارد که همین سبب شهرت وی شده و پست های او یا به صورت تنها یا با دوستانش و یا به همراه دیگر بلاگر ها می باشد و بیشتر پست های او جنبه طنز و سرگرمی دارد.

حاشیه های نگین فضلی

افراد معروف مثل نگین فضلی خواسته یا نا خواسته حاشیه هایی را در طول زندگی خود تجربه می کنند که این حواشی گاهی توسط خودشان ایجاد می شود و یا توسط اطرافیان و دنبال کنند گان و خبرگزاری های مختلف مطرح می شود. این حواشی و سر و صدا به معروف شدن و شناخته شدن این افراد کمک می کند. به همین دلیل ممکنه برخی از افراد معروف برای مطرح شدن و مشهور شدن و جذب دنبال کننده و فالوور به صورت خود خواسته حواشی برای خودشان ایجاد کنند که نگین فضلی هم از جمله افرادی است که دارای یک سری حواشی است.

مانند ماجرای رفتن و بازگشت نگین از ترکیه، مدتی پیش نگین فضلی به ترکیه مهاجرت کرد و در استانبول زندگی می کرد. اما چندی پیش در مرداد سال ۱۴۰۰ به ایران بازگشت و خبر بازگشت خود را از طریق یک استوری اعلام کرد. او بعد با انتشار یک سری عکس از خیابان های تهران و حضور خانواده اش در فرودگاه تهران صحت این خبر را اعلام کرد. او طی مصاحبه ای که با وی شد اعلام کرد از قوی بودن خسته شده ام و دوست دارم در کنار خانواده ام با آرامش زندگی کنم و به خاطر خانواده ام برگشتم که شاید برخی این را باور نکنند.

نگین فضلی در ایران زندگی می کند؟

نگین فضلی چهره ی معروف اینستاگرام و بلاگر ایرانی برای مدتی به ترکیه مهاجرت کرده بود. اما در مرداد ماه سال ۱۴۰۰ به خاطر زندگی در کنار خانواده اش به ایران بازگشت و در حال حاضر در کنار خانواده خود در ایران زندگی می کند.

شغل نگین فضلی چیست؟

نگین فضلی بلاگر معروف و مشهور ایرانی، در حال حاضر مشغول به شغل بلاگری است اما در کنار این شغل، در حرفه مدلینگ هم فعالیت دارد. بلاگری حرفه ای است که در آن تولید محتوا و ویدیو منتشر می کنند و به اشتراک می گذارند که بتوانند دنبال کننده و فالوور برای خود جذب کنند. در این حرفه رقابت دشوار است.

حرفه مدلینگ هم جزو شغل های پرطرفدار است که امروزه افراد زیادی تمایل به فعالیت در این حرفه دارند که نگین فضلی هم در این حرفه فعالیت دارد. در هر دو حرفه زیبایی و جذابیت اهمیت دارد که نگین چهره زیبا و جذاب دارد.

شغل اصلی این یوتیوبر چیست؟

گفتنی است که در حال حاضر نگین به عنوان یوتیوبر و بلاگر شناخته می‌ شود و توانسته از طریق فعالیت در این دو شبکه اجتماعی یک منبع درآمد عالی برای خود به وجود آورد و درآمدزایی کند. شاید برای شما هم جالب باشد بدانید با توجه به این که نگین در اینستاگرام دنبال کنندگان بسیار زیادی دارد. به همین دلیل از طریق اسپانسرینگ و تبلیغات یک منبع درآمد عالی برای خود به وجود آورده است. حال خیلی از منابع در این باره بیان کردند که نگین به واسطه اینستاگرام روزانه میلیون‌ ها تومان درآمد دارد.

هم چنین علاوه بر اینستاگرام مدتی است که نگین فضلی به صورت جدی فعالیت خود را در یوتیوب هم شروع کرده است. حال با توجه به ویدیوهایی که او در چنل یوتیوب خود آپلود می‌ کند و بازدید ویدیوهایش توانسته منبع درآمد عالی برای خود به وجود آورد و به دلار درآمدزایی می‌ کند.

یوتیوب این بلاگر معروف

یوتیوب هم یک وبگاه پرطرفدار و پربازدید کننده است که در آن فیلم و ویدیو بارگذاری می کنند و معمولا چهره های معروف و مطرح برای جذب دنبال کننده و فالوور حواشی و فیلم هایی از خود در آن به اشتراک می گذارند. نگین در حال حاضر در یوتیوب فعالیت دارد و حدود ۳۸ هزار نفر دنبال کننده دارد که آدرس یوتیوب او Neginfazli می باشد.

دوست پسر نگین فضلی کیست؟

نگین فضلی بلاگر معروف ایرانی و شاخ اینستاگرام است که در ۱۹ خرداد سال ۱۳۷۸ متولد شده است و کلیپ و ویدیو های طنز می سازد. در حال حاضر مجرد است و خبری از ازدواج خود منتشر نکرده است و دوست پسر و رل هم ندارد.

در بیشتر پست و ویدیو های خود یا تنها یا با دوستان خود همچون رکسانا است و یا به همراه دیگر بلاگر های معروفی چون سروش نجفی می باشد. هم اکنون خبر یا استوری از دوست پسر یا رلش منتشر نکرده و همچنان مجرد است.

چرا نگین فضلی از ایران رفت؟

نگین فضلی بلاگر معروف ایرانی، مدتی پیش برای زندگی به ترکیه مهاجرت کرد و در استانبول زندگی می کرد. اما در مرداد سال ۱۴۰۰ به ایران بازگشت که طبق گفته خود به خاطر خانواده اش برگشته تا در کنار آن ها با آرامش زندگی کند.

نگین فضلی قبل از عمل

نگین فضلی بلاگر معروف ایرانی در ۱۹ خرداد سال ۱۳۷۸ متولد شده است و در حال حاضر ۲۲ سال سن دارد. با انتشار کلیپ و ویدیو های طنز در اینستاگرام مشهور شده است. حدود ۱۶۰ سانتی متر قد و حدود ۶۳ کیلو گرم وزن دارد و تا کنون خبری مبنی بر عمل جراحی خود منتشر نکرده است.

نگین فضلی در ترکیه

نگین فضلی بلاگر معروف اینستاگرامی مدتی پیش برای زندگی به ترکیه مهاجرت کرد. او چندی پیش به خاطر خانواده خود در مرداد ماه سال ۱۴۰۰ به ایران بازگشت. اما همچنان خیلی ها ا را به عنوان یکی از سلبریتی های ترکیه می شناسند.

نگین فضلی و نیکا دوست های صمیمی هستند؟

نگین و نیکا آوین هر دو بلاگر معروف اینستاگرامی هستن و باهم دوست های صمیمی هستند و لایوی در اینستاگرام منتشر کردن که در آن باهم به بازی جرعت حقیقت می پرداختند. نگین علاوه بر نیکا، با دوستان دیگر خود مثل رکسانا و سارن هم کلیپ و دابسمش های طنز و خنده دار ساخته و منتشر کرده است.

چالش نگین فضلی

نگین فضلی بلاگر معروف ایرانی در اینستاگرام کلیپ، چالش و دابسمش های بامزه و خنده دار منتشر می کند. گاهی در چالش های خود خانواده اش هم حضور دارند و معمولا متناسب با موضوعات روز و با هدف سرگرمی چالش های خود را می سازد.

ماجرای آهنگ نگین فضلی چه بود؟

از زمانی که نگین فضلی اینستا را به مرکز فعالیت خود تبدیل کرده است به یکی از پرحاشیه‌ ترین چهره های مجازی تبدیل شده است. او هر چند وقت یکبار حاشیه‌ ای را به وجود می‌ آورد و یا در حاشیه ای قرار می‌ گیرد. حال پس از این که نگین فضلی کچل کرد و توانست از این طریق حواشی زیادی را به وجود آورد و دنبال کنندگان فراوانی را به دست آورد. تصمیم گرفت تا برای به وجود آوردن حاشیه دیگری به انتشار آهنگ بپردازد. این موضوع باعث شد که او به یکباره اولین موزیک ویدیو خود به نام (Allah Alla) را در صفحه شخصی اش در اینستاگرام منتشر کند.

حال ناگفته نماند که این موزیک ویدیو واکنش‌ های مختلفی را در برداشت. اما با این حال اکثر کاربران به هیت دادن و انتقاد کردن از این موزیک ویدیو پرداختند. آن ها در این باره بیان کردند که نگین هیچگونه استعدادی در خوانندگی ندارد و بهتر است که دیگر هیچگاه آهنگ منتشر نکند. به هر حال پس از این که نگین فضلی آهنگش را منتشر کرد توانست توجهات زیادی را به سمت خود جلب کند و برای بار دیگر ویو ویدیوهایش را افزایش داد. به همین دلیل به نظر نمی‌ رسد که او بابت هیت‌ ها ناراحت شده باشد.

نگین فضلی چگونه لاغر کرده است؟

اگر از دنبال کنندگان قدیمی نگین فضلی به شمار می‌ روید و یا این که تا به اکنون تصاویر قدیمی نگین را مشاهده کرده باشید قطعا متوجه تغییرات ظاهری او شده اید. حال یکی از این تغییرات ظاهری مربوط به لاغری نگین می‌ باشد. او در طول این سال‌ ها وزن زیادی را از دست داده که این موضوع باعث کنجکاوی خیلی از کاربران شده است.

حال گفتنی است که نگین در رابطه با لاغریش این گونه توضیح داده است که در طول این چند سال اخیر به طور مدام ورزش می‌ کرده و از یک رژیم غذایی مفید و سالم برخوردار بوده است. به همین دلیل توانسته وزن زیادی را از دست بدهد و در حال حاضر به تناسب اندام رسیده است.

حال در صورت تمایل می‌ توانید با مراجعه به اینترنت و جستجوی تصاویری از زمانی که نگین فضلی چاق بوده است و تصاویر نگین فضلی جدید متوجه تغییرات ظاهری او در طول این سال های اخیر شوید.

نگین فضلی و نیلی افشار چه صحبتی داشته اند؟

بهتر است بدانید زمانی که نگین و نیلی افشار هر دو ساکن استانبول بودند. به واسطه اینستاگرام دوستی بین آن ها شکل گرفت که این دوستی تا جایی ادامه پیدا کرد که آن ها به رفت و آمد با یکدیگر پرداختند. پس از آن نیز تصاویر و کلیپ‌ های متعددی از این دو بلاگر معروف در فضای مجازی منتشر شد. حال با این که دوستی عمیقی بین نیلی افشار و نگین مشاهده می‌ شد. اما پس از مدتی این دوستی شکراب شد و رابطه آن ها به جدایی ختم شد.

گفتنی است که پس از این جدایی نیلی و نگین هیچ کدام به دلیل کات کردن شان اشاره‌ ای نکردند. اما با این حال برخی از پاپاراتزی‌ ها در این باره بیان کردند که صحبت‌ های جنجالی بین این دو بلاگر صورت گرفته و این موضوع باعث جدایی آن ها شده است. به هر حال این موضوع را هم باید افزود که در حال حاضر نگین ساکن دبی و نیلی ساکن لندن می باشند و هیچگونه ارتباطی با یکدیگر ندارند. هم چنین مدت‌ هاست که همدیگر را در اینستاگرام هم آنفالو کردند.

همکاری Negin Fazli با کچی بیتز

کچی بیتز یکی از رپرهای مشهور و پرطرفدار اهل ایران است که مدتی است به عنوان یوتیوبر هم فعالیت خود را شروع کرده است و در این زمینه هم توانسته موفق عمل کند. حال با توجه به این که کچی بیتز (خشایار اس آر) از شهرت بسیار زیادی برخوردار است. به همین دلیل این روزها مشاهده می‌ شود که برخی از یوتیوبرهای ایرانی همچون نگین فضلی به همکاری با کچی بیتز پرداخته اند تا به این گونه بتوانند ویوهای ویدیوهایشان را در یوتیوب افزایش دهند.

حال در راستای مطالب گفته شده بد نیست بدانید که چندی قبل نگین در یکی از ویدیوهای جدید خود به دعوت کچی بیتز پرداخت تا به عنوان مهمان ویژه در برنامه او حضور پیدا کند. این رپر مشهور نیز این دعوت را پذیرفت و به این گونه ویدیوی جدید نگین با حضور کچی بیتز در چنل یوتیوب او آپلود شد. در این ویدیو نگین و کچی بیتز در مورد موضوعات مختلفی به صحبت پرداختند و در ادامه نیز بازی‌ هایی بین این دو چهره معروف صورت گرفت.

سوالات متداول

  1. نگین فضلی کیست؟

    نگین فضلی از چهره های معروف اینستا گرام و بلاگر ایرانی است که حدود ۲ میلیون نفر دنبال کننده و فالوور دارد و در ۱۹ خرداد سال ۱۳۷۸ متولد شده است. او چند سالی است که به علت ساخت و به اشتراک گذاشتن کلیپ و ویدیو های بامزه و خنده دار و چهره ی زیبایی که دارد در اینستاگرام معروف شده است.

  2. دوست پسر نگین فضلی کیست؟

    نگین فضلی در حال حاضر مجرد است و خبری از ازدواج خود منتشر نکرده است و دوست پسر و رل هم ندارد.

  3. شغل نگین فضلی چیست؟

    نگین فضلی بلاگر معروف و مشهور ایرانی، در حال حاضر مشغول به شغل بلاگری است اما در کنار این شغل، در حرفه مدلینگ هم نیز فعالیت دارد.

  4. آدرس پیج اینستاگرام نگین فضلی چیست؟

    آدرس پیج رسمی او neginfazli1 می باشد و حدود ۲ میلیون دنبال کننده یا فالوور دارد.

babaye manelli

کارشناسی تولید محتوا و دارای مدرک بین المللی زبان انگلیسی هستم. فعالیت من در سایت های قمار خارجی تجربیات فوق العاده ای را برایم به همراه داشت. این تجربیات را برای شرط بندی حرفه ای تر، با شما به اشتراک می گذارم.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked*

Recent Posts

سایت شرط بندی نوین بت (NovinBet) سایت معتبر ایرانی با درگاه بانکی مستقیم

یکی از سایت های بسیار خوبی که شما می توانید در آن خدمات و امکانات…

3 روز ago

ثبت نام در کاپیتان بت (CapitanBet) راهی برای رسیدن به درآمد های میلیونی

سایت کاپیتان بت مرجع عالی برای شروع شرط بندی بوده است که در این مقاله…

4 روز ago

مهراد جم کیست؟ بررسی بیوگرافی و حواشی مهراد و دنیا جهانبخت

مهراد جم را همه مردم ایران می شناسند. از این رو در این مقاله برای…

5 روز ago

سایت جدید شرط بندی کلیک بت (clickbet) + درگاه بانکی مستقیم

کلیک بت (clickbet) سایت شرط بندی بسیار معتبری می باشد که با فراهم کردن امکانات…

7 روز ago

برنده شدن در بازی پنتاگو ۱۰۰ درصد تضمینی به همراه آموزش

بازی پنتاگو یک بازی دو نفره است که در رده بازی‌ های استراتژیک طبقه بندی…

1 هفته ago

آموزش بازی شلم حرفه ای با زبان ساده برای شرط بندی در کازینو آنلاین

آموزش بازی شلم را در اختیار شما قرار داده ایم؛ البته نحوه بازی آنلاین آن…

1 هفته ago
از ایران بدون فیلتر شکن وارد سایت شرط بندی شوید

شروع بازی